tirsdag 9. september 2008

Et liv uten drømmeleiligheten og grønne rom

Long time, no see!

Ha! Jeg har ikke hatt en manisk tanke om at jeg bare MÅ blogge på over en uke!
Dvs at jeg også er på vei til å skaffe meg et liv - YES
Jeg og Elisabeth har vært på visning i dag.
Drømmeleiligheten!
Men gikk derfra usikre og frustrerte pga eieren.
Tror ikke vi topper lista for å si det sånn..
kan ikke skjønne det.Vi som er så søte.
Men neida, han ville ikke vite av oss.
Vi ville jo overbevise han om at vi er drømme-leietakere, så dette hadde vi tenkt å si: Vi jobber,har god råd, drikker aldri, ingen husdyr og røyker heller ikke!
- men mamma lærte meg at jeg ikke skal lyve.
Så vi holdt heller kjeft.
-På vei hjem, etter mye drømmetenking som at "jeg må ha det minste rommet og at rommet til elisabeth skal være grønt, og at kattene faktisk har sitt eget rom som doen dems kan stå på.. "
-forsvant håpet.
Vi får ikke den leiligheten.
Jeg får ikke engang det jeg ønsker meg i kinderegg.
Men nå må dere ha meg unnskyldt, jeg har et liv jeg må vende tilbake til.
Og til deg Tine: Jeg vet at jeg lovte å skrive om deg i neste innlegg.
Unnskyld
men bare vent -Det kommer.