mandag 1. september 2008

20 År

I går (Lørdag 30.08.88) ble jeg altså 20 år.
Allerede som 13åring visste jeg hvordan denne dagen skulle feires:
- Jeg skulle ta den fine celicaen min og kjøre på polet og vise stolt frem legitimasjon når jeg skulle kjøpe vodka.
- Deretter skulle jeg dra å handle klær og gå til frisøren å fikse håret.
- Også hjem til mamma for å få alle mine bursdagsgaver + kake med 20 lys på!
- Derfra skulle mamma kjøre meg til et lokale hvor alle mine venner og bekjente ventet på å rope suprise!
- Det skulle også være en mannelig stripper inne i bildet et sted
- Når klokka slo 12 skulle jeg bli hentet i Limo, og kjørt til et av byens beste discotek og ha den beste kvelden i hele mitt liv!!

Slik endte det:
- Den fine celicaen drømmer jeg fortsatt om.
- Den spriten jeg hadde gledet meg så innmari til å kjøpe, fikk jeg av Karine! (Ikke misforstå, ble glad for den gaven)
- deretter ble jeg med Linda til byen fordi HO skulle kjøpe seg klær.
- I steden for å fikse håret kjøpte jeg løsvipper..(Som ikke var samarbeidsvillige den kvelden og gikk i søppla før jeg fikk brukt dem)
- Bursdagsgave av mamma har jeg enda ikke fått, ho var ikke hjemme i helgen engang.
Ho ringte og sang for meg da!
- Overraskelsesfest ble det heller ikke noe av, jeg ble heller kjørt til et vors med en gjeng med andre jenter, da vi ankom fikk vi vite at det var en bursdagsfest.. (Det er NOEN som har det)
-Limoen var en mæxtæx som vi måtte gå å møte på halvveien
- Jeg trøstet meg med at kvelden var enda ung, og byen MÅTTE bli bra!
- Når jeg da ankommer det første 20års stedet, vil ikke vakta se legitimasjon engang!
- Jeg kjente ikke en kjeft og gikk tilbake på Jonsen.
- det nærmeste jeg kom mannelig stripper var en gammel mann som flasha seg når jeg fortalte at jeg hadde bursdag.
Men en ting skal nevnes: takket være facebook visste de fleste at jeg hadde bursdag. Noe som førte til gratis inngang og drikke!