fredag 14. november 2008

Linselus på egotripp

Nå sitter jeg her å ser på bilder av meg selv. -Noe jeg gjør støtt og stadig
Det er jo det facebook er til? Er det ikke?

I steden for å legge ut bilder av alle andre venner og bekjente, står det under (selvfølgelig) bilde av meg at det er 200 bilder av... meg?
Jeg blir ikke lei av bilder av meg selv, men tenk på de stygge menneskene da.
Som om de ikke får nok av seg selv i speilet, vinduer osv..
Men når de da skal logge seg på face er det atter en gang; 100 bilder av... Seg selv?
Meningsløst spør du meg.
Det jeg egentlig skulle frem til er at (alt handler om meg) jeg gjør mye av det samme på nesten alle bilder;

Eksempel nr 1;


Ja, jeg er et matvrak, men hvorfor jeg prøver å spiser av baken til folk, må jeg ærlig innrømme at jeg ikke vet noenting om

Eksempel nr 2;


Caps og andre tilsatte efekter er ikke å unngå når jeg er utpå.

Eksempel nr 3;

Jeg sjeker tunge. Alt for ofte. De fleste pleier å snu å gå i frykt for at det kommer opp noe mer enn tunga



Sist men ikke minst;
-menneskene på disse bildene har jeg ikke peiling på hvem er?