mandag 25. august 2008

På eventyr med 300 svenske kroner

Vet det er mandag og helgen er over, men velger å skrive litt om helgen som var fordi vi har fortsatt ikke skaffet oss et liv.
Hverdagen hjemme hos oss vil bare kjede deg enda mer enn dette.

Klokka var 21.00 på lørdags kveld, vi skulle være edru pga pengemangel
For å gjøre det beste ut av denne kvelden lagde vi en texmex-lignende rett (som btw ble mislykket!)
Christer prøvde å forklare hvordan det skulle gjøres, men så retard som jeg er smakte det langt i fra slik det skulle smake. -Nedtur
Uansett!
Jeg var evig spent for mamma skulle komme med en ny vaskemaskin (Ja, faktisk), fordi vår ble "forstørd"
Så her satt vi i en blanding av mislykket texmex frusterasjon og kloakklukt fra badet.
- Ikke en lørdag vi er vant til
Elisabeth har en slik innvirkning på meg at når ho har kjempe lyst til noe, klarer ho ALLTID å få meg med på leken.
Og på denne lørdagen ville ho ikke annet enn å drikke.
-Som det svake mennesket jeg er, ga jeg etter.
Tanta mi var med når mamma kom innom med vaskemaskinen og ga meg en blå konvolutt.
Penger.
Men man kommer ikke langt om man har en svensk tante som er så stokk dum og gir meg svenske penger!
- Enda en nedtur
Men det stoppet ikke oss.
Vi dro til byen, hadde en helt OK kveld på tross av for lite alkohol, pengemangel og at 90 barna har inntatt Jonsen, dvs at omtrent alle 88 barna har fylt 20 og befinner seg på andre steder.
Med det spektakulære livet vi har så er vi fortsatt bare 19!
Men neste helg blir Lisa stor jente og skal derfor utforske Mets.
Alt i alt:
-Vi kom oss hjem for 100 svenske penger
-Verken sminke, mobil eller lommebok forsvant
-ingen fylleangst dagen derpå
+ At min "nye" Aeg vaskemaskin, er har kommet for å bli. -Me love

Helten