onsdag 27. august 2008

Et lite Håp

I dag har min nye mobil tlf annkommet posterminalen.

Siden jeg verken har penger eller en god mor som kan kjøre meg, fikk jeg desverre ikke hentet den.
Men min lille, ligger trygt å venter på meg.
Elisabeth sin nye tlf deriomt: som ho bestilte en uke før meg, har ikke kommet enda.
Den er heller ikke rosa, som ho ønsket.
Den er hvit. -derfor er ikke Elisabeth så særlig fan av one call.
Btw!
Grunnen til at jeg blogger oftere enn andre, er mest sannsynlig fordi jeg har all tid i hele verden.
Jeg har ingenting å gjøre, rekke eller planer i det hele tatt!
Men på fredag blir det slutt på det, for da skal jeg på JOBB.
-Gleder meg!
Til å møte alle de søte små shitkidsa som kommer til å gi meg mareritt hver natt fremover

-Min lille
- Elisabeth`s Ønske

- I steden fikk ho denne