mandag 18. august 2008

Blogg = Tidsfordriv

Det er tredje gangen vi prøver å mekke blogg.
Det virker som ordtaket alle gode ting er tre stemmer!

Denne bloggen blir skrevet av to personer.
eLISAbeth.
Akkurat nå er det bare Lisa.
Uten e og beth.
Elisabeth sover.
Men jeg har verken et liv eller jobb så derfor velger jeg å utforske bloggen!
Tidsfordiv.

Etter hva jeg har forstått lager folk blogg og skriver om tanker og meninger.
For så at kjente og ukjente skal lese det. -Jeg lo.
Så patetisk, hvem gidder vel å sitte å lese hva jeg har bedrevet dagen med?
Veeel.
Min kjære venn og samboer er en av dem.
Så ved et gruppepress som bestod av Elisabeth og en annen venn,
(løgn, har ikke fler venner)
fikk jeg et innblikk i denne "bloggverden"
Og jeg må si, det er like avhengighetstruende som røyk, alkohol og klesvask.
Klesvask ja!
For meg er det omtrent en hobby,
patetisk?
Vet..

eLISAbeth.
Sånn passe god, helt perfekt