mandag 29. desember 2008

Julebord

Det forrige innlegget skrev jeg for 3 uker siden da.
Har bare ikke fått lagt det ut før nå.
Jeg vil tørre å påstå at den kvelden ble vellykket.
Det ble fest og morro for Elisabeth.
Linda, vår nyinflyttede venn tok vel kanskje litt for mye og endte opp med å bli kjørt hjem og i seng kl 10.00
Vi andre dro på Byen.
Lørdagen etter, var vi også en tur utpå.

Og på søndag var det Julebord med Quality Hotel. -Noe vi har venta LENGE på.
Noe vi ikke hadde behøvd å gjøre.
De få menneskene vi håpet ville være tilstede, dukket ei opp.
Vi spiste middag og var på Quality til klokken 11. Det var kjedelig.
Selvom vi faktisk kunne drikke så mye vi ville!
Men bare øl (æsj) cider (øsj) og rusbrus (blææh)
Så jeg måtte rett og slett smugle med meg razzen min og lagde min egen lille fribar under bordet.
Jeg trives best med razzen. Bestevenn:)
Uansett;
Klokken ble 11 og vi kjører avgårde til Oppe og Nede hvor vi da skulle feste videre.
Alle fikk 3 kuponger som vi kunne bruke i Baren.
Når jeg ankom Oppe og Nede hadde jeg 7 stk?
Og de brukte jeg jo selvfølgelig! Ikke nok med det, men bartenderens mål var visst å få meg drita, så han bydde på Fisherman shots!
Når jeg da lå over bardisken og skrek etter en alovera, kommer sjefen bort og nesten utfordrer meg til enda fler shots.
Og jeg er ikke vanskelig å be!
Etter dette gikk jeg hjem. Eller krabbet.
Jeg tok en diskusjon med meg selv på vei hjem og vi fant ut at det eneste positive med Julebordet var fribar og alle kupongene.
Dagen etter hadde vi en ny diskusjon og fant ut at det var egentlig ikke noe som var positivt med Julebord.
Btw; Bartenderen som jeg hatet dagen derpå viste seg å være en fortreffelig gutt som nå er loverboyen til min kjære venn!